Logo Protel
- Aktualności - O firmie - Oferta - Partnerzy - Kontakt Wyślij wiadomość E-MAIL
www.protel.katowice.pl » Oferta


Oferta handlowa

Oferujemy w branży telekomunikacyjnej następujące rozwiązania i usługi w zakresie teleinformatyki:

System telekomunikacyjny Definity

System telekomunikacyjny Definity jest przyszłościowym, elastycznym serwerem głosowym. Definity wychodzi na przeciw potrzebom zarówno małych, średnich, jak i dużych użytkowników, prezentujących szerokie spektrum wymagań.

Architektura Definity jest na tyle elastyczna by odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby firmy i zapewnić ochronę inwestycji klienta na przestrzeni wielu lat dynamicznie zmieniającego się rynku IT. Nowy sprzęt, aplikacje i cechy mogą być łatwo dodawane, pozwalając inwestować jedynie w sprzęt i oprogramowanie potrzebne w momencie zakupu. Definity zapewnia elegancki rozwój systemu w miarę zmieniających się wymagań.

Definity ma jednolitą architekturę niezależnie od ilości obsługiwanych linii. Jej podstawowymi składnikami są: procesor RISC, system operacyjny wysokiego poziomu, jednolite systemy oprogramowania, "otwarte" interfejsy i rozproszone przetwarzanie. Definity jest wiec produktem uniwersalnym, w pełni skalowanym o bardzo wysokiej niezawodności (99,9%).

Modułowa architektura Definity zapewnia maksimum elastyczności w konfigurowaniu systemu dopasowanego do potrzeb klienta. Definity współpracuje ze wszystkimi rodzajami sieci i bazuje na platformach komunikacyjnych: ISDN, IP, ATM. Szczególnie interesujścym jest wykorzystanie technologii IP do przesyłania głosu i faksów poprzez Internet, firmowe sieci Intranet lub prywatne sieci LAN. Możliwym jest również integracja z serwerem telefonii internetowej ITS.

Centrala umożliwia zarówno prace w sieci poprzez dołączanie po dowolnym protokole innych central, jak również posiada rozwiązania w zakresie modułów wyniesionych, sterowanych poprzez procesor główny systemu Definity.

W zakresie aplikacji CTI Definity obsługuje standardowe interfejsy API: TAPI, TSAPI, JTAPI, co umożliwia tworzenie dowolnych, indywidualnych aplikacji dla każdego klienta.

System uzupełnia bogaty zestaw terminali systemowych wielofunkcyjnych oraz duża liczba skojarzonych aplikacji i usług:
  • Poczta głosowa AUDIX
  • System głosowy INFINITY
  • System DECT
  • Call center
  • CRM
  • Soft Phone
  • Hard Phone

do góry


System bilingowy Contec

Jeżli interesują Cię: precyzyjne wydruki połączeń, rejestratory lub bufory danych, billing, rozliczenia z operatorami, fakturowanie dzierżawionych linii... to dobrze trafiłeś!

Kontrola połączeń telefonicznych pozwala na:

  • obniżenie rachunków telefonicznych
  • ograniczenia rozmów prywatnych
  • odblokowanie ciągle zajętych linii w Twojej firmie

Oferujemy rozwiązania dla wszystkich wielkości i typów central telefonicznych. Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji.

Zasada działania systemu bilingowego Contec jest prosta:

» Centrala informuje
Centrale telefoniczne po zakończeniu każdej rozmowy wysyłają informację między innymi o tym, z jakim numerem łączyliśmy się i jak długo trwało połączenie.

» Zbieramy dane o połączeniach
Do centrali telefonicznej podłączamy urządzenie rejestrujące te informacje w pamięci. Do urządzenia dołączamy komputer z zainstalowanym programem taryfikacyjnym.

» Program tworzy bazę danych o połączeniach
Korzystając z programu, użytkownik w wybranym przez siebie czasie kopiuje dane z urządzenia na twardy dysk komputera. Program oblicza koszt każdego połączenia i umieszcza je w bazie danych.

» Sporządzamy wydruki
W wyniku działania programu użytkownik otrzymuje wykazy połączeń. Można oglądać je na ekranie lub wydrukować. O tym, które połączenia maj być wydobyte z bazy i pokazane decyduje użytkownik definiując tzw. raporty. Definiowanie raportu polega na określeniu wartości filtrów używanych do wyszukiwania połączeń w bazie.

Zalety rozliczania połączeń telefonicznych:

  • Oszczędność
    • Redukcja liczby telefonów spowodowana podwyższoną świadomością ich rejestracji.
    • Skrócenie czasu trwania połączeń.
    • Zmniejszenie liczby połączeń prywatnych.
  • Wyższa produktywność
    • Narzędzie do identyfikowania jak pracownicy wykorzystują czas pracy i możliwość identyfikowania najlepszych
    • Zmniejszenie obciążenia linii, jeżli pracownicy rozliczają się z połączeń prywatnych
    • Narzędzie handlowe - pozwala ocenić nakład pracy na kontakty z klientami
    • Elastyczne możliwości eksportu danych pozwalają na integrację z innymi systemami raportującymi w firmie
    • Raporty można przygotowywać na bieżąco
    • Możliwość rozliczania działów i poddzierżawców
    • Instalacja sieciowa umożliwia dostęp do raportowania z wielu stanowisk
  • Podwyższenie bezpieczeństwa
    • identyfikacja niesprawnych linii miejskich
    • identyfikacja połączeń z nieczynnych tel. wewnętrznych
    • Informowanie o podejrzanych połączeniach i wczesne wykrywanie nieuprawnionego użycia, np. przez hackerów
    • Prewencja i lokalizacja nieuprawnionego wykorzystywania
    • Natychmiastowe informowanie o połączeniach podejrzanych
    • Śledzenie połączeń po godzinach pracy
  • Zarządzanie telekomunikacją
    • Konsolidacja danych z wielu central lub z sieci central
    • Rozdział kosztów od operatorów
    • Rozdział narzutów naliczonych przez operatorów
    • Możliwość uzyskiwania informacji pozwalającej na zarządzanie ruchem telefonicznym
    • Elastyczne zarządzanie rozbudowanymi strukturami taryfikacji
    • Analiza obciążenia w godzinach szczytu
    • Rozliczenia wydziałów z budżetów na telekomunikację

do góry


Terminale GSM Nokia PremiCell

Stacjonarny terminal komórkowy Nokia PremiCell jest urządzeniem który redukuje koszty połączeń nawet o 60%!

  • Terminal zawiera moduł komórkowy GSM, kartę SIM oraz antenę.
  • Terminal można podłączyć jako linię miejską do abonenckiej centrali telefonicznej (PAbX), zwykłego telefonu lub telefaksu.
  • Terminal umożliwia zestawienie bezpośrednich połączeń komórkowych między użytkownikami tradycyjnych urządzeń stacjonarnych, a abonentami sieci komórkowych z pominięciem operatora sieci stacjonarnych.

Terminal komórkowy PremiCell to przede wszystkim:

  • Oszczędność na każdej minucie połączenia do 60%.
  • Dodatkowe zewnętrzne linie telefoniczne.
  • Możliwość szybkiej instalacji
  • Obsługa tradycyjnych urządzeń stacjonarnej

W Polsce jest prawie 5 mln użytkowników abonenckiej sieci komórkowej, około 50% rozmów telefonicznych w Twojej firmie jest kierowana do użytkowników telefonów komórkowych. Twoja centrala telefoniczna (i wszyscy Twoi pracownicy) powinna mieć dostęp do sieci komórkowej GSM.

Terminal GSM NOKIA PremiCell jest zalecany dla:

  • Firm z wieloma filiami
  • Firm transportowych
  • Firm handlowych i serwisowych
  • Mobilnych biur w terenie

do góry


Centrale telefoniczne firmy Panasonic

Wykaz najważniejszych funkcji wykonywanych przez cyfrowe centrale ISDN Panasonic:

  • Konfiguracja modułowa (max. 512 portów)
  • Port XDP - możliwość dołączenia do aparatu systemowego dodatkowego aparatu standardowego
  • Zdalne zarządzanie systemem
  • Cyfrowa integracji z procesorem głosowym
  • Równomierny rozkład połączeń przychodzących (ang. UCD)
  • Wirtualny numer wewnętrzny
  • Usługa "Dzierżawcy"
  • Interfejs EURO-ISDN (bRI/PRI)
  • Klasy uprawnień użytkowników
  • Funkcja identyfikacji wywołań złośliwych (ang. MCid)
  • Detekcja impulsów taryfikacyjnych i funkcje hotelowe
  • bezpośredni, zewnętrzny dostęp do systemu (ang. DISA)
  • Możliwość dostępu użytkowników do funkcji systemowych z podglądem na ekranie LCD aparatu telefonicznego (tylko dla użytkowników aparatu systemowego KX-T7235 oraz KX-7436)
  • Możliwość pozostawienia wiadomości (dla abonentów wewnętrznych)
  • Możliwość odbierania przychodzących rozmów miejskich przez każdego abonenta wewnętrznego (ang. TAFAS)
  • Możliwość powiadomienia zajętego abonenta o oczekującym połączeniu
  • 48 grup linii miejskich
  • Możliwość sieciowania central poprzez łącza typu T1, E1, E&M

do góry




PROTEL :|: www.protel.katowice.pl :|: 40-175 Katowice, ul. ks. Blachnickiego 4 :|: tel. (0...32) 2000-416
© 2004-2012 Protel
klucz